Vissza a tetejére
TEHETSÉGFEJLESZTÉS, TEHETSÉGGONDOZÁS 2011/12-es tanév
Idegen nyelv
Német szakkör
Turcsikné Ákos Erika 5-8. oszt.
Beszédkészség fejlesztés, versenyre készítés. Versenyfeladatok gyakorlása.
Francia szakkör
Szabóné Kutasi Angéla 5-8. oszt.
Beszédértés, beszédkészség és íráskészség fejlesztése.
Felkészítés országos versenyekre, a Frankofónia ünnepére.
Angol szakkör
Tarszovicsné T. Ilona 6. oszt.
Játékos feladatokkal, videóval az angol nyelv (értés, beszéd) fejlesztése.
Pugymer György 5.oszt.
Beszédkészség, beszédértés, íráskészség fejlesztése.
Versenyfeladatok, játékos feladatok, énekek és ország ismeret.
Csiga Valéria 7. oszt.
Beszédértés, beszédkészség, íráskészség fejlesztése.
Aktuális témák feldolgozása, nyelvtani problémák megoldása.
Történelem
Nagyfőné Gajdos Mariann 5-8. oszt.
Turcsikné Ákos Erika 6. oszt.
Versenyre készítés. Versenyfeladatok megoldása.
Ének-zene
Énekkar
Gazdagné Seregi Ildikó 2-5. oszt.
Ének-zene
Természettudományok
Apáczai Műhely
Radványi Sarolta 3-4. oszt.
Kulcskompetenciák fejlesztése
Erős oldal: matematikai ismeretek bővítése, mélyítése.
Gyenge oldal: Értő olvasás, jegyzetelés, kiemelés, lényeges és lényegtelen információk
elkülönítése.
A tehetséggel össze nem függő oldal fejlesztése: csapatépítés, tanulási tréning.
Természetismeret
Feketéné Horváth Hajnalka 3-4. oszt.
Kulcskompetenciák fejlesztése
Varecza Matematika Tehetséggondozó Műhely
Dr Gát Györgyné 5. oszt.
Logikai készség, problémamegoldó gondolkodás fejlesztése.
Erős oldal: Gazdagítás - A tanórai anyag kiegészítése, megoldási technikák elsajátítása.
Gyenge oldal: megfigyelőképesség, emlékezet, szövegértés fejlesztése
Egész személyiség fejlesztése: önismereti tréning
Jedlik Műhely Matematika-fizika
Berencsi Valéria 4-6-7-8. oszt.
Morauszki László
Bodnár Mihály
Dr Gát Györgyné
Dr Kanyuk Jánosné
Logikus gondolkodás, sikerkeresés, kudarctűrés, kitartó munka, feladat iránti
elkötelezettség. Mérés és a valóság kapcsolata. Speciális képességeket
fejlesztő, kreativitásnak helyet adó, kitartó munkára ösztönző, ugyanakkor az
egész személyiségre kiható program. Itt a gondozás és az azonosítás
összekapcsolódik. A műhelymunka egy többfordulós verseny köré szerveződik.
A többfordulós versenyek lehetőséget adnak a fejlesztés közbeni diagnosztizálásra.
Erős oldal: Az előzetesen összeállított feladatsorok megoldása.
Gyenge oldal: mérés, szövegértés fejlesztése speciális feladatokkal.
Egész személyiség: csapat építés: közös kirándulás, személyiségfejlesztő tréning.
Matematika szakkör
Szulics Zsolt 7. oszt.
Matematikai kompetenciák fejlesztése, logikus gondolkodás, elemző és
analizáló képességek fejlesztése valamint szövegértés és értő olvasás.
Az élethosszig tartó tanuláshoz tartozó képességek és készségek.
Gazdagítás: a tantervi követelmények kibővítése.
Informatika
Kezdő tehetséggondozó szakkör
Fodor Attiláné 5-6. oszt.
Felhasználó programok
A tantárgyi anyag kiegészítése, kreativitás fejlesztése, egész személyiség
fejlesztésén keresztül. Cél: minél magasabb szinten tudjon a gyermek feladatokat
megoldani a számítógépen. Ezek a feladatok összetettek, azaz több program fut egyszerre.
Robotfoci
Huszár János 4-8. oszt.
Eredeti valamint az algoritmikus gondolkodás fejlesztése.
Kezdő csoport: megismerkedik a Lego NXT-vel. Robotok építése csoportban.
Haladó csoport: Menekítő ligára készül, robotot programoz.
Testnevelés
Atlétika
Andó Károly 5-8. oszt.
Kosárlabda
Vajda Tamás 3-8. oszt.
Ferenczi Tamás
Művészetek:
Néptánc
Rajna Beatrix 1-5. oszt.
Fotó-kör
Boros György 5-8. oszt.
Vizuális nevelés
Video-kör
Miló Mihály 5-8. oszt.
Vizuális nevelés
Képzőművészeti-kör
Dániel Péter 5-8. oszt.
Vizuális nevelés